A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2014. július 28., hétfő

A hangnak a fejemben - vers

A hangnak a fejemben

Üres minden: halk szavak, susognak, maradj csendben!
Nem akarok hallani hangokat, több zajt, egyetlenegy testben.

Sötét minden: ne beszélj olyan hangosan, szinte látom az ajkadat,
hiába beszélsz oly pajkosan, ma este hagyj nekem nyugalmat!

Csendes minden: csak te szólsz, mégis csak te vagy az,
fájdalmas, félelmetes, bánt minden, amit kimondasz.

Kihalt minden: csak te vagy nekem, csak te és a hangod,
maradj mégis mellettem, ha már mindenki elhagyott.

6 megjegyzés:

  1. Kedves, Dorothy!
    Elcsábítottál, egyszerűen csak olvastam a verset, és elkábított. Nem tudom, hogyan sikerült ilyen érzéseket kiválltanod belőlem. Egyszerű szavak, és hitelesség. Köszönöm, hogy megint egy remek művet olvashattam Tőled.

    xoxo

    Galia

    VálaszTörlés
  2. Drága Galia!

    Nagyon örülök, hogy ilyen hatással volt rád a versem és remélem, hogy a jövőben is hasonló reakciót fognak kiváltani belőled a verseim. Köszönöm, hogy újra itt voltál, olvastál és írtál nekem. Mindig sokat jelent!:)

    Ölel,
    Dorothy L.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Dorothy,
    Elég rég olvastam tőled bármit is, de ez a vers, a mondanivalója, az ereje, az érzés amit megfogalmaztál... Nagyon tetszett, szerintem fantasztikus lett. Csupán a rövidségét sajnáltam, de persze így is nagyon jó!

    Üdv,
    Shirley

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Shirley!

      Nagyon örülök, hogy tetszett és annak is, hogy visszatértél a blogra olvasni. Habár az is igaz, hogy mostanában kevésbé töltök fel új irományokat! Nagyon köszönöm, hogy írtál nekem, mindig sokat jelent!:)

      Törlés
  4. Most, hogy olvasgattam kicsit a verseid között, bizton állítom, hogy nekem ez tetszik a legjobban. Elképesztő, milyen érzéseket tudsz kiváltani a verseiddel! Fantasztikus.

    Ölel, Rose

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Rose!

      Örülök, hogy sikerült elnyernem a tetszésedet ezzel a verssel, remélem, a közeljövőben sem okozok neked csalódást. Köszönöm szépen, hogy itt voltál!

      Ölel,
      Dorothy L.

      Törlés