A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2013. szeptember 25., szerda

Ha észrevenné valaki ... - Egyéb


Ha észrevenné valaki ...

Úgy érzem magam, mintha egy láthatatlan burok ölelne körbe engem. Ezen a burkon kívül mindent, mi körülöttem van, félhomály ural, s a hangok is eltompulnak. Én csak bámulok magam elé egyenesen, csak nézem az ujjaim játékát, ahogyan körkörös mozdulatokat írok le velük. Mintha sírni akarnék, de nem megy. Nem is tudom: akarok én sírni?
Csak várok arra a valakire, aki eloszlatja körülöttem a félhomályt, ki édes dallamokat csal a fülembe, s ki kettészakítja a burkot, majd belép. Megáll mellettem és őszintén megkérdezi, hogy mi a baj. De mikor azt mondom neki, hogy rendben vagyok, akkor sem megy tovább. Mellettem marad, magához ölel és azt mondja: " Sírj! "
S én sírni kezdek, miközben elönt a boldogság mámora.

2 megjegyzés:

  1. Ezt nagyon át tudtam érezni jelenleg. Annyira szépen írsz ;w; érzem, hogy fogok még sírni az írásaidon :) ha máshol nem, hát akkor, mikor rájövök, hogy nincs több :'3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Sheena!

      Nagyon kedves vagy, hihetetlenül jól esnek a szavaid! Köszönöm szépen, hogy itt vagy és olvasol! :)

      Ölel,
      Dorothy L.

      Törlés