A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2017. augusztus 16., szerda

Egy régi új Barát - vers

Egy régi új Barát

És visszajött. És megtalált.
A régi új Barát.
Árnyékot hoz magával,
Ódát zeng a magány rút dalával,
Visszakúszott halálnak rémes szagával.
És tényleg megtalált. Újból megtalált,
pedig már oly rég elfeledtem.
Pedig szavait is már oly mélyre temettem,
nevét is csak ritkán emlegettem.
De most itt van újból. Hisz ismét megtalált.
Pedig egyszer már teljesen felzabált.

És úgy reméltem, hogy ne legyen újra éhes.

3 megjegyzés:

  1. Ez most nálam nagyon találó volt :) Groteszk és félelmetes egyben, de a legjobb értelemben!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés