A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2013. augusztus 27., kedd

Díj

Köszönöm szépen ezt a díjat, a kedves Katy Blue-nak! ♥


10 dolog rólam(eddig 11 volt):
1. Nagyon sok történet ötletem van, de egyenlőre még nem valósítom meg őket blogban!
2. Most éppen ihlettelenségben szenvedek.
3. Jelenleg Within Temptation-Lost című számát hallgatom.
4. Utálom ha megkérdezik, hogy ki a példaképem.
5. Nem tudok megjegyezni neveket. Általában az embereket csak az arcuk alapján ismerem fel.
6. Régen oda meg vissza voltam az Alkonyatért.
8. Tele van a szobám tányérokkal és poharakkal.
9. És lusta vagyok kivinni őket.
10. Nem tudok normális dolgokat írni magamról.

10 válasz:
1. Mit csinálsz, mielőtt elalszol?
- Olvasok.
2. Mi az, ami nélkül nem tudnál élni egy percig sem?
- Könyvek nélkül.
3. Életed eddigi legszebb pillanata kinek/minek köszönhető? (Család/barát/szerelem)
- Nem voltak kiemelkedő szép pillanataim.
4. Mit gondolsz a szemedről? Mennyit árul el rólad?
- Kedvencem magamon. Elárul ha szomorú vagyok, mert akkor sírok:D
5.Kitől/Mitől félsz a legjobban?
- Szellemektől
- Pókoktól
- Molylepkéktől
- Sötétségtől
6. Szerinted hány éves korig jó szórakozás a homokvárépítés?
- Kortól független.
7. Mi a kedvenc gyümölcsöd?
- Banán.
8. Mi az a téma, ami a leginkább zavarba hoz? (nem kötelező válaszolni)
- Mikor megkérdezik, hogy mi az a téma, ami a leginkább zavarba hoz?
9. Ha te dönthetnéd el, milyen színt választanál egy természetes hajszínnek a világba? (Ami még nincs! Pl.: zöld, kék, lila, stb.)
- Csillogó ezüst:D 
10. Mennyire untad a kérdéseimet?
- Szerintem érdekesek voltak, nem untam őket!:)

Kérdések:
1.Sportolsz valamit?
2. Társaságban nagyhangú vagy, vagy inkább visszahúzódó?
3. Van olyan vers, amit kívülről tudsz? Ha igen, melyik?
4. Kedvenc blogod linkje?
5. Színház vagy mozi?
6. Ha lehetne egy szuper erőd, melyik lenne az?
7. Tudsz fejlécet gyártani?
8. Kávé vagy tea?
9. Türelmes típus vagy?
10. Mit csinálsz, ha nincs ihleted?

Akiknek küldöm: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése