A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2014. március 2., vasárnap

Díjak

Köszönöm szépen ezt a díjat: bernadette

Kérdések:

1. Miért kezdtél el írni?
Először csak ki akartam próbálni, most már az életem részévé vált.
2. Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel?
Nagy álmom, hogy író legyek, de ügyvéd is szeretnék lenni.
3. Melyik a kedvenc műfajod írás terén?
Horror
4. Milyen érzés volt mikor láttad, hogy valaki/valakik jó véleménnyel van(nak) a munkádról?
Hihetetlenül boldoggá tesz minden alkalommal. :)
5. Meg vagy elégedve a történeteddel vagy úgy érzed, hogy még van mit javítani rajta?
Meg vagyok elégedve vele, de tudom, hogy messze áll a tökéletestől.
6. Titkos vágyad? :)
Titok:)
7. Ki a példaképed?
Nincs.
8. Mi a célod az írással?
Hogy szórakoztassam magamat és másokat.
9. Gyakran olvasol blogokat?
Igen.
10. A családodból tudja valaki, hogy írsz?
Mindenki tudja:)
11. Kedvenc tantárgyad? (gondolom nem a fizika :D)
Irodalom:)

* * *

Hálás vagyok ezért a díjért: Gréta


Kérdések:

Mi lesz holnap az első órád?
Ének
      Sportolsz valamit? Ha igen mit?
Kosarazom és járok konditerembe.
      Melyik a kedvenc évszakod?
Nyár
      Milyen zenéket szeretsz?
Mindenevő vagyok:)
      Milyen tusfürdőd van?
Most nem fogom megnézni:D
      Tetszik valaki?
Nem.
      A családod tudja, hogy írsz blogot?
Igen.
      Vagy a barátaid?
Igen.
      Ha igen, mit szólnak hozzá?
Támogatnak és többnyire tetszik nekik, amiket írok.
      Mióta írod a blogod?
Egy éve.
      Ki ír neked a legtöbbször kommentet?
Nem tudom. Sokan írnak:)

Most jelenleg nem olvasok túl sok blogot, így nem tudom kinek tovább küldeni, sajnálom! :/

2 megjegyzés:

  1. Szia. Alice jelölt engem egy kipécézős játékon, én pedig téged jelöltelek tovább. A linkre kattintva többet megtudhatsz! :) http://being-catherine.blogspot.ro/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bernadette!

      Nagyon örülök, hogy gondoltál rám, köszönöm szépen!:)

      Törlés