A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2014. augusztus 22., péntek

Díj!

Nagyon hálás vagyok Szattinak a díjért! :)

Dolgok magamról:
 1. Elég mozgalmas nyaram volt, bár strandon csak kétszer voltam.
2. Kedvenc költőm Edgar Allan Poe. Jelenleg egy novellás kötetet olvasok tőle.
3. Hamarosan szeretnék egy új blogos regénybe kezdeni.
4. Rettenetesen félek a középiskolától, a tanároktól és az új osztálytársaktól. 

Válaszaim: 
Olvastál olyan könyvet, amely meghatározó volt számodra (...)?
- Talán Stephen King Boszorkánylány című könyve. Ez volt az első könyv, amit olvastam a horror nagymesterétől, s elég nagy hatással volt rám. Miután az utolsó szót is elolvastam, letettem az ölembe a könyvet és csak bámultam a falat. Felkavaró és sokkoló volt, hogy milyen kegyetlenek lehetnek az emberek és, hogy mi mindent rejthet egy ártatlan, szerény külső. 

Mi a kedvenc hobbid? Emellett van olyan, ami érdekel, de még sosem próbáltad?
- Nagyon szeretek írni, olvasni - főleg horror és romantikus regényeket és természetesen verseket. Szeretek rajzolni is, habár nincs benne nagy tehetségem. Kedvenc elfoglaltságom az animézés és a manga olvasás. Négy évig kosaraztam és nem szeretném ezután sem befejezni. Szeretnék megtanulni zongorázni, ez érdekel engem, de tudom, hogy nincs tehetségem a zenéhez. :)

Van legjobb, blogolással kapcsolatos élményed? Ha igen, meséld el!
- Nekem mindig az a legjobb dolog, ha látom, hogy gyarapodnak az olvasóim és, hogy az embereknek tetszik az, amit csinálok. Ha meg kéne ragadnom egy bizonyos eseményt, akkor az lenne, mikor Carlie interjút csinált velem. Hatalmas megtiszteltetés volt és szórakoztató volt válaszolni a kérdéseire! 

Mi a célod a bloggal? Mit szeretnél vele elérni, megvalósítani? 
- Nem is tudom, talán, hogy megosszam az emberekkel a gondolataimat, hogy fejlődjek az írás terén és, hogy tapasztalatokat szerezzek! :)

Kérdéseim: 
1. Hogy telt a nyarad?
2. Miről szólt az első történeted, amit papírra vetettél?
3. Mi teszel, mikor elszáll az ihlet?
4. Ki az a személy, aki eddig a legtöbbet segített az írás terén?

Küldöm: 

2 megjegyzés:

  1. Szia Dorothy!

    Először is gratulálok a díjhoz, másodszor pedig köszönöm szépen! ♪♡

    Puszi,
    Eszti Sz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Eszti!

      Köszönöm szépen, és te is megérdemelted! :)

      Ölel,
      Dorothy L.

      Törlés