A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2013. március 30., szombat

Halál - szösszenet

Aki nem fél a haláltól, az semmitől sem fél. Habozás nélkül indul csatába, nincs min rágódnia. Belevág az ismeretlenbe, még ha tudja is, hogy ez akár az életébe kerülhet. Nem fél a haláltól, nincs mit vesztenie. Ha az elmúlás csak megváltás lenne számára, nincs min töprengenie. Nincs mit elveszíthet és nincs mit megbánnia. 

6 megjegyzés:

  1. Kedves Dorothy!
    Alapvetően szép szösszenetet hoztál, és külső szemlélőnek még logikusnak is tűnhet, azonban ha ezt egy olyan ember olvassa, aki egyáltalán nem fél a haláltól (mint például én) nem biztos, hogy egyetért. Ellenérzésem van a megfogalmazottakkal, holott logikusak, mégsem igazak.
    Irodalmilag nagyon szép, de tartalmilag délibáb.
    Remélem, majd még hozol ilyeneket azért, szerintem találó volt! ;) Sok sikert, drága!

    Ella Fisher

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ella!
      Mint ahogy te, én sem igazán félek a haláltól, de igazad van, talán mégsem teljesen valóságosak az írottak. :)
      Nagyon köszönöm a véleményed és ,hogy írtál nekem ! :)

      Törlés
  2. Szia kedves Dorothy!
    Egy olyan személynek mint én,aki fél a haláltól,ez a vers bátorságot ad az élethez,és segít másképp gondolkodni...legalábbis én ezt éreztem.Még nem érzem,milyen hatással van rám a szösszenet,de remélem mindenképp segít majd másképp kezelni a helyzetet és másképp gondolkodni erről a témáról.Ezért, köszönöm ezt a hatásos bejegyzést!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Reni!
      Örülök, hogy tetszett és én köszönöm ,hogy írtál. Igazából ez csak a saját gondolatom és gyakran megesik, hogy tévedek, de azért örülök ,hogy írtál:)

      Törlés
  3. Kedves Dorothy,
    Nekem semleges érzésem van a halállal kapcsolatban.Nem mondhatom,hogy nem félek tőle,de azt sem,hogy igazán félek.Úgy tekintek rá,mint egy lezáruló szakaszra.Érdekes ez a szöveg számomra,azonban nem mindennel tudtam egyet érteni.Mégis szép és élvezetes szövegecske.Ügyes vagy.:)

    Hugs.Lina

    VálaszTörlés
  4. Én nem félek a haláltól. Akkor fog bekövetkezni amikor be kell. Ennyi. Tenni úgy sem tudunk ellene semmit.

    VálaszTörlés