A designért örök hála Ella Fishernek és Ruta Feeltnek!

Én igazából tragikusabb történteket írok.
Nálam ismeretlen az, hogy boldogan éltek, míg meg nem haltak.

2014. április 17., csütörtök

Éjbe burkolt gondolatok - vers

Éjbe burkolt gondolatok 
A Valóság csak áltatott.
Hiába remény, hiába vágy,
Oly csábítóan hívogat az ágy.
Remegnek szemhéjaim,
melyek alól könnyek bukkannak elő,
a Valóság csak testes terhelő.
Gonoszan vihog, rettegnek karcsú vágyaim,
melyeket a sötétben kiélhetek,
de fények ... miért vagytok oly élesek?
Nehezen megszerzett békesség,
Oh, miért vagy olyan kellemes?
Olyan természetellenes.
Remeg a gyomrom a boldogságtól,
ha lehunyom a szemem egy vörös alkonyon,
miért van az, hogy rögtön elalszom?
Eloszlik a Valóság, hiába kap elmém után,
az már csendben szuszog, s ha békés álmot látok,
az csak boldogan susog.
Lassan ver a szívem, talán nem dolgozik tovább.
Mellkasom nem emelkedik többé,
így válnak álmaim még színesebbé.
Látok vöröset, látok gyengéd rózsaszínt.
De gyorsan jön a reggel, fel kell kelni
Valóságot észlelő szemeiből egy könnyet kipréselni.
Hiába vágyaim oly vakok és nagyok,
mert ezek csak éjbe burkolt gondolatok.

U.i.: Ha minden jól megy, hamarosan novellákkal is jelentkezem!:)

4 megjegyzés:

  1. Bonjour!
    Ez a vers az én szemeimben felfoghatatlanul gyönyörű lett. Bele tudtam magam élni, néha hasonló gondolatokkal küszködöm. Köszönöm, hogy megint szó nélkül maradhattam műved olvasva.

    xoxo

    Galia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Galia!

      Én köszönöm, hogy mindig fordítasz időt a verseimre és arra, hogy leírd nekem a véleményed! Mindig sokat jelent. :)
      Remélem a jövőben sem okozok csalódást neked!:)

      Ölel,
      Dorothy L.

      Törlés
  2. Ez is egy remek mű lett! Szép lassan haladok és minden alkalommal elámulok a verseiden. Egyszerűen csodásak! Már tegnap feliratkoztam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Sheena!

      Nagyon örülök, hogy a vers elnyerte a tetszésedet, remélem, a többi is tetszeni fog. Köszönöm szépen, hogy írtál nekem, sokat jelent! :)

      Ölel,
      Dorothy L.

      Törlés